Algemene voorwaarden:
Als trimsalon hanteren wij algemene voorwaarden.
Indien u een afspraak maakt bij ons gaat u automatisch akkoord met de voorwaarden die wij hanteren.
Wat moet ik doen als ik de afspraak niet kan na komen;
- Meldt dit uiterlijk 24 uur van te voren, zodat wij het plekje nog op kunnen vullen. Zo voorkomt u dat er onnodig kosten in rekening worden gebracht.
Meld u dit binnen de 24 uur dan zijn wij genoodzaakt om 50% van het bedrag in rekening te brengen.
Wat als het niet lukt om op de afgesproken tijd te komen.
- Bent u minder dan een kwartier te laat ,dan kunt u uw huisdier nog brengen.
Bent u meer dan een kwartier te laat, dan vragen wij u een nieuwe afspraak te maken.
In principe hebben wij er begrip voor dat er onverwachte dingen kunnen voorvallen, maar bij veelvuldige herhaling zijn wij genoodzaakt het totaalbedrag in rekening te brengen.
ik ben mijn afspraak vergeten;
- Het overkomt ons allemaal wel eens dat we een afspraak vergeten, maar bij herhaling wordt 100% van het totaalbedrag van de gemiste afspraak in rekening gebracht.
Uw huisdier is ziek wat moet u doen;
- Trimmen is best zwaar voor een hond zeker als hij ziek is.
Veel ziektes bij dieren zijn besmettelijk en we willen voorkomen dat onze andere klanten ook ziek worden. Wij verzoeken u uw afspraak verplaatsen.
Vlooien
- Controleer uw hond goed voor u naar de trimsalon komt.
indien uw hond vlooien heeft word hier toeslag voor gerekend boven op het trimbedrag.
Dit ivm het extra schoonmaakwerk.
Klitten
- indien uw hond veel klitten heeft word hier toeslag voor gerekend boven op het trimbedrag.